Parfym.se

I fredags fick jag mina parfymer från Parfym.se. Underbart. Min Paris Hiiton var ju nästan slut och Burberry hade jag bara på test innan.
  För er som inte har handlat på Parfym.se tycker jag ni ska testa för...
• Det är (oftast) mycket billigare där än i affärerna
• De har ett stort utbud
• Handlar du över 800:- slipper du frakt (annars 29:-)
• Leveranstiden är ca 2 dagar

Det negativa som hände oss den här gången var att de hade glömt att skicka med en utav Paris Hilton parfymerna då jag och Becca beställt varsin. Men eftersom vi har kontaktat dom hoppas jag att det löser sig, för det är inte okej.

                           

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra tips! Jag måste köpa ny parfym nu. Har heiress från paris hilton, luktar så gott, men den är snart slut. Har hört mycket bra om burberryparfymen också!

2009-09-02 @ 12:52:02
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0