Powerwalk

Jag känner mig härlig i kroppen. Jag har precis varit ute och gått en lång powerwalk, vilket gör att man kommer på bra tankar. Tyvärr dog ipoden efter 5 minuter. Jag är sämst på att kolla om den behöver laddas innan jag går någonstans. Nu när jag känner mig tränad och halvmör i kroppen ska jag unna mig lite avkoppling med ansiktsmask framför tv:n. Jag lagar nog till mig lite grönsakssoppa också. Frågan är om man inte ska måla tårna rosa redan ikväll så att dom matchar min klänning till festen på fredag. Då ska det bli röj :D

Om 6 dagar kommer älskling hem. Jag ska aldrig släppa iväg honom igen <3

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Så skönt med en powerwalk :D

Sv: o det kanske är mycket kalorier, inte för att jag hade någon aning om det.. jag tycker man ska njuta av mat! men valnötter innehåller ju bra fetter (inte samma fett som pommes frites och sådant= och honong är ju naturligt söt (inte godis socker) :D Så det måste vara okej att äta iallafall, hehe ;-)

Ha en bra kväll!

2009-08-19 @ 20:06:12
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Ja det är riktigt bra att man trivs i klassen! Hur gamal är du, vad går du? :D

Good night!

2009-08-19 @ 22:46:54
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0