Bågar, minigolf och bönbiffar

Det blev ett par svarta bågar med grönt inuti och ett par mörkbruna med guld på sidan. De var rätt snygga, och perfekt att man fick det ena paret gratis. Men frågan är om jag kommer kunna vänja mig att ha glasögon. Som tur är så har jag ju bara dom när jag kollar på TV och är på lektionerna i skolan. Kanske kanske att jag kommer att använda dom lite mer för att vänja ögonen, men egentligen vill jag inte. Jag ser ut som en lärare.
   När jag och Becca varit hos optikern stack vi och spelade minigolf. Det var ett tag sen den slitna banan på stensö blev nyttjad av mig. Men trots min ringrostighet slog jag Becca med 4 poäng.
   Efter matchen skiljdes vi åt. Jag gick hem och fixade naglarna tills imorgon och testade lite hur jag skulle ha håret. Runt 20 träffades vi igen och gick en härlig promenad. Dagen har blivit utnyttjad till fullo. Jag har till och med fått prata med Gustav över msn då han hittat ett internetcafé. Det gjorde mig glad!
   Nu blir det lite slapp framför tv:n. Tyvärr får jag ju inte mina glasögon förns om två veckor, men syrras gamla får duga så länge. Längtar lite tills imorgon då jag ska testa att göra kidneybönbiffar. Låter precis som något jag kommer gilla. Sen är det ju fest på kvällen vilket aldrig kan bli fel.

Kommentarer
Postat av: Kajjan

SOM FAN DET ÄR FEST IKVÄLL!!!!! Jag har blåst ballonger så jag tror att mina lungor ska dö ;) sitter och kirrar naglarna nu. Hehe. SES ikväll!:D då jävlar (a)

2009-08-21 @ 11:05:00
URL: http://kajsalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0