Ginapärlor

Hittade dessa två pärlor på Gina Tricot. Så enkla, så snygga. Jag ser framför mig ett långt svart eller vitt linne med brottarrygg under den vita tunikan och sen bara ett par svarta strumpbyxor. Snyggt. Svartvitt är läckert!

Sen kunde jag bara inte slita mig ifrån sjalen. Den tillsammans med en baströja skulle bli super. Jag och förmodligen varenda tjej har förmånga sjalar som knappt används, men ändå hittar man hela tiden nya snygga.
 Kanske får bli att köpa något av de här två plaggen, eller varför inte önska sig i födelsedagspresent?


Kommentarer
Postat av: sheima

sv: ginatricot

2009-02-13 @ 16:00:08
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

Jag har frågestund på bloggen, det är fritt att fråga vad som helst! :) PUSS.

2009-02-13 @ 18:09:20
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: linda

den svartvita har jag testat ett antal ggr. den är snygg. men orkade inte köpa den =) Blir nog snyggare på dig =) <3

2009-02-13 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0