3 Oriflamefavoriter

Som jag tidigare har nämnt så är Oriflame en riktig pärla. Bra dermatologiskt testade produkter till ett otroligt bra pris! Jag har beställt grejer därifrån nu i flera månader och aldrig blivit missnöjd. Jag har fått mina favoriter men tyvärr har en utav dem nu slutat säljas, en otroligt bra foundation. Men kvar har jag fortfarande mina andra favoriter!

Body Cream with Nourishing Macadamia Nut & Honeysuckle 200ml: Lena lät mig testa den intensivt återfuktande kroppscremen efter duschen en gång, och jag blev helt fast. Vilken underbar doft, och känslan av lenhet sitterkvar i huden i flera timmar. Oljan från makadamianöten tillför näring till huden under upp till 24 timmar och gör den mjuk.
En utav de bästa body lotions jag provat, den har det som en body lotion ska ha! (59:-)

Tea Tree Purifying Wash & Tone Gel 150ml: En rengöring och ansiktsvatten i ett, med organisk tea tree-olja som skonsamt avlägsnar orenheter och talgöverskott. Gustav tipsade mig om den eftersom han själv tycker att den får huden att vara fri från finnar och orenheter, så jag provade och nu är jag fast. Men märker en stor skillnad efter att ha använt den i bara  någon vecka. Länge har jag letat efter någon ansiktstvätt som kan få huden att bli bättre. Jag tror jag nästan har provat allt som finns. Nu äntligen har jag hittat den magiska tvätten, och kan inte vara utan den!
Det finns andra produkter i den här serien som jag även kan rekomendera.
Passar normal till fet hy. (105:-)

Miss O Eau de Toilette 50ml: Beskrivs som en ung och kaxig doft där krispig grapefrukt blandas med sensuell bergamott och toppas med oförglömlig sandelträ. Ja, den är så underbar som den låter. Jag som många andra kollar väl på flaskan innan man luktar på en parfym. Är flaskan fin så luktar parfymen gott, brukar jag tänka. Ända sen jag var liten har jag velat ha en parfym med en "boll" på som man trycker på för att få ut parfymen, så när jag såg den här i katalogen var det inte en tanke på något annat än att beställa den. Det kunde ha gått åt skogen med tanke på att den kunde ha luktat jätteäckligt. Men i det här fallet gällde nog min teori om flaskan och doften. Ett utav mina bästa Oriflameköp. (215:-)





Kommentarer
Postat av: Lina

håller absolut med. var inte så många som erkände, eller de flesta visste jag men en blev jag väldigt förvånad över. haha !

2009-02-03 @ 13:12:25
URL: http://morotsoppan.blogg.se/
Postat av: jenny

Det är sån popcorn krydda dom har på vissa biosalonger du får hälla på själv, om du tänkt på det :) supergott..Köpte den på en biosalong i stockholm i helgen,har inte sett att man kan köpa dom tidiigare :)

2009-02-03 @ 14:01:53
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0