070109

Igår var det släktkalas hos Karin. Massa godsaker, presenter och trevligt folk. Av mig fick hon en DVD som jag hade gjort med musik, saga och bilder, sen fick hon en dag med mig på relaxen i simhallen, att gå på biopremiären av "I taket lyser stjärnorna" och ett par sötvattenspärlörhängen. Efter själva kalaset satt vi och planerade vår 18årsfest och utlandsresa. Mums!

Senare på kvällen kom Gustav till mig. Vi kollade på OTH så nu är vi i fatt. Känns rätt tråkigt faktiskt att inte kunna kolla på hur många avsnitt i sträck som man vill för nu måste man vänta en hel vecka för att ett nytt avsnitt ska komma.

Imorse stack vi in till stan och shoppade lite. Gustav köpte två hoodtröjor och jag köpte en rosa bh och matchande trosor för presentkortet jag fick av Gustav i julklapp. Sen köpte jag en svart skjorta, en blå blus och ett par jeans. Jeansen var väldigt snygga faktiskt. Men först hittade jag ett par på Only som jag hade tittat på innan men aldrig orkat prova, men nu fanns dom inte i min storlek, och det var ju typiskt när det var 50% i hela affären. Men jag får åka in till stan i morgon och kolla om dom möjligtvis kanske finns på Rågårds eller Vero moda. För dom var skitsnygga och det vore så synd om dom inte blev mina.

Efter vår stantid åkte vi hem till Nybro med Lena eftersom Gustav skulle till tandläkaren. Och efter det var det bara hem, mat, slapp, havreflansbakning som jag förövrigt inte hade en aning om att jag och Gustav var så skillade på, sen bussen tilll Kalmar.

Imorgon börjar skolan igen. Usch jag orkar inte. Någon som har nedräkningen till nästa lov? Det lär behövas en för mig.


GRATTIS KAKA 18 ÅR IDAG


Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt

2009-01-08 @ 12:31:50
Postat av: Anonym

om 6 veckor är det lov!!

2009-01-08 @ 12:53:04
Postat av: kaka

TACK baby, du är BÄST! i veckan åker vi in till resebyrå! lovelyyyyyyyyy! <3

2009-01-08 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0