19 januari

Ny termin, nytt schema. Jag fick ett nytt förra veckan och jag var verkligen nöjd med det, men idag fick jag reda på att det hade ändrats. Det kanske inte var allt för lite bra som jag trott. Eller det ända som ändrades var i och för sig att jag skulle ha media på måndagar så att jag slutar vid 13.25 i stället för 11.40. Men det har ändå betydelse, så lite putt blev jag. Men vi drog oss till mediasalen och möttes av en helt otrolig man, Lennart, han bjöd verkligen på sig själv. Sjukt rolig, så vi satt och skrattade åt honom hela tiden :D Han gjorde att jag fick en annan bild av textkommunikation och kanske till och med kan tycka om det. Sånt gillar vi, så en hiss till Lennart.
   Snart blir det glosplugg, sen festplanering med Karin!


Dagens låt:
African queen - Gyptian

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lennart är rolig i början sen kan han bli lite för mkt.. :s men ta vara på tiden, det är slappt.

2009-01-19 @ 18:58:30
Postat av: Emilia

Vårt schema ändrades från ledig varannan tisdag och utan håltimmar, till en lektion varannan tisdag och 3 timmars hål varannan torsdag. blir man lack eller?! hatar annikajävel ;(

2009-01-19 @ 20:23:10
URL: http://emilia-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0