♥ HM.se

Mums på allt på HM:s hemsida just nu. Jag har suttit nu ikväll och kollat ut en massa som jag vill ha, så på torsdag efter skolan drar jag in till stan för att kolla om något finns i butiken. Och det som inte finns där får jag väl helt enkelt skicka efter. Grejen är den att jag inte är den som gillar att skicka efter just kläder. Det kostar väl inte allt för mycket att skicka tillbaks det om det inte passar, men det är ändå jobbigt. Jag gillar att gå in i affären, prova kläderna så att man vet att de sitter bra, betala, få kläderna direkt, och gå hem med dom. Skickar man efter blir det denna eviga väntan, ibland restas kläderna och ibland kommer de allderles försent. Men om jag vill ha något så ska jag bara ha det. Vissa saker som finns på HM.s hemsida finns ju inte alltid i butiken, och då blir det till ett måste att skicka efter. Åh, jag längtar till torsdag. Det är otroligt hur glad jag kan bli av kläder.

Kommentarer
Postat av: grannisen

själv beställde man ju 2 par skor och en bikini i förrgår! (h)as bra!

2009-01-05 @ 13:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0