Skor är lycka

Var inne på HM:s hemsida som vanligt, och såg dessa två paren. Vilka juveler. Tänk de höga kilklackskorna till en färgglad sommarklänning, eller de vänstra till en galant klädsel. Det kommer bli snyggt vill jag lova. Eftersom jag redan har skickat iväg en beställning till HM så kommer jag nog inte skicka en till, men om jag nu har turen så kommer skorna kanske komma in till lilla Kalmars butik. Då får jag även en chans att testa dom innan jag förmodligen slår till på i alla fall ett utav paren.




HM
Till vänster 298:-
Till höger 149:-

En liten uppdatering
: Jag kunde inte bärga mig,
så jag klickade mig in på hemsidan än en gång
och la det högra paret i shoppingbagen. (a)



Kommentarer
Postat av: becca

Dom högra kommer hem till grannen (mig)vecka 5 ;)

2009-01-20 @ 20:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0