Störd

Psykologi gick från att jag trodde det var kul, till en pest när jag fick reda på allt vå skulle gå igenom, till rätt kul igen. Klassen verkar ha sina gobitar men även sina "jag är bäst och vet allt -personer".

En smått kul exident hände idag. Läraren hade upprop men Sofie saknades som vanligt.

Läraren: Sofie?
Lina: Njae, asså hennes tidsuppfattning är väl lite sådär. *vickar på handen*
Läraren: Jaha, du menar lite STÖRD!
Klassen skrattar

10 minuter senare kommer Sofie in i klassrummet och inser att det inte finns en enda liten plats hon kan smita in och sätta sig på.
Läraren: Jaha, här har vi då Sofie. Hon med STÖRD tidsuppfattning.

Klassen skrattade igen och Sofie stod där mitt i rummet utan någonstans att sätta sig. Efteråt kom hennes kommentar.
"Jag ville bara sjunka ner genom jorden"

Hahaha, det var dagens.

Kommentarer
Postat av: Lina

så klockren asså :D

älskar den. men måste hålla med om att vissa flyger lite väl med armarna. typ hagrid.

2009-01-21 @ 21:52:01
URL: http://morotsoppan.blogg.se/
Postat av: blondina

hahahaha x)

2009-01-26 @ 11:59:25
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0