Summer please?

Jag längtar så till sommaren. Då är livet så mycket friare och allt är så härligt. Det är lov och man kan göra vad man vill. Åka bort ett tag och bara ha det kul. Man kan inte låta bli att kolla på förra årets sommarbilder och bara längta tillbaka. Det bästa med den sommaren var min och kompisarnas resa till västkusten. Det var så underbart. Vi lyckades välja den varmaste veckan på året. Det var så varmt att man inte kunde ha kläder på sig, så den blev en massa sol och bad. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få göra om den veckan nu på en gång.
  Nu försöker jag få sommaren att komma till mig genom att shoppa en massa sommarkläder och boka resor. Men jag tycker inte att tiden går så mycket fortare i alla fall. Nu måste jag i alla fall börja spara pengar av min lön, som förövrigt var ett utav mina nyårslöften. Jag måste ha dom till min och Karins utlandsresa. Åh, ta mig till sommaren nu. Ge mig en resa, ett lov och värme.
 
 



     

Kommentarer
Postat av: Lina

säger 100% detsamma. TA MIG TILLBAKA - NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-12 @ 08:16:27
URL: http://morotsoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0