Uppsats, prov och glass

Sitter framför datorn med Ben & Jerrys i ena handen och en tjock bunt med infopapper i andra handen. Huvudet snurrar av en massa onödig information om Guldkusten som koloni. Nu har jag i alla fall fått ner halva uppsatsen på papper. Men när detta är klart har jag biologiprov som jag måste öva på till fredag. Det var en fin välkomstdrink man fick första veckan i skolan efter lovet, två uppsatser, ett prov och ca 60 engelskaglosor. Nice, men jag får bara hålla min och göra mitt bästa.

Jag måste bara gratta min älsklingsKarin som lyckades med körkortet idag! Det är så stort och jag är riktigt sjukt stolt! GRATTIS sötnos!
Och imorgon drar vi in till stan och kollar utlandsresa till sommaren. GAH! :D

Kommentarer
Postat av: kaka

TACKKKKKKKKK VÄNNNNEN! :D:D:D imorgon samlar vi massa information ja :D

LOVE U (L)

2009-01-13 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0