Helgen i Byrum

Det blev en mysig helg på nordvästra Öland. På morgonen åkte Gustav, jag, Becca och Tj till City Gross och handlade på oss allt från grill till snacks. Sen begav vi oss över bron. När vi kom fram till Byrum kände jag igen mig och insåg att jag hade varit där innan med klassen och tittat på raukarna. Men det är väldigt fint där. Vi stannade inte så länge utan åkte istället till Byxelkrok för att gå på marknaden. Där åt vi även god lunch och glass. Senare på eftermiddagen åkte vi tillbaks till Byrum och satte upp våra tält med en del skratt. Det var inte det enklaste att få upp vårat sunkiga tält direkt. Kvällen fortsatte med grill, godis, kortspel och vandring på stranden.

Dagen efter vaknade vi rätt tidigt och käkade frukost. Sen tog vi ner våra tält och åkte till Borgholm. Där gick vi i lite affärer och träffade Blondinbella. Haha! Efter ett tag bestämde vi oss för att ta oss något att äta men hittade ingen bra ställe. Då åkte vi till Färjestaden och kollade i lite affärer och åt i hamnen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0