Mys hos Linda

Igår var en skön dag. Inget jobb eftersom det hade strulat till sig med schemat. Men ibland måste man få sova ut och bara ha en dag för sig själv. Eftersom jag har varit ensam nu hela veckan så finns det ingen mat i huset vilket gjorde att jag tillagade ugnspannkaka, och det var riktigt gott. På kvällen stack jag till stensö där Jens körde mig och Linda i caben till Ljungbyholm. På vägen dit hämtade vi även upp Ida och Nicole. Jag kan ju lova att det inte var värt att fixa håret innan man satte sig i en nercabad bil, eftersom håret stod åt alla håll och kanter när man steg ur.
  När vi var framme gick vi och köpte snacks och sen började vi spela lite olika ölspel. Kvällen fortsatte med kareoke och mys. En härlig kväll helt enkelt!


Linda, Nicole, Ida, Jens

Kommentarer
Postat av: korven

ååh ja gvill också cab:a!

2009-07-16 @ 13:47:38
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: linda

aa det va mys. vi va säkert uppe minst 3 timmar till sen efter du åkt :P haha

2009-07-22 @ 23:55:54
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0