Rosa pantern och Tequila

De senaste dagarna har jag spenderat tillsammas med Gro. Härligt att kunna ses mycket när hon ändå är i Kalmar. Vi har väl mest slappat men i onsdags begav vi oss ut i festens dimma. Onsdagar är nästan farliga. Vi blev stammisar i baren och fick även gratisdrinkar. Det var tydligen min "mattant" som var bartendern. Haha, och han kände igen mig?
  Det blev däremot inte så mycket dans som jag hade trott, vad jag minns var jag på dansgolvet en Gyllene Tider låt. Vi satt och snackade med Freddie, Pelle och Lukas hela kvällen istället. Men det var hur lyckat som helst. Vet inte när vi kom hem men vid 10 dagen efter vaknade vi och var fortfarande fulla vilket ledde till Pizza-frukost på Pizzapalatset. Sen gick vi hem och la oss igen och vaknade runt 4 då vi nötte "weeds" hela kvällen. Sjukt bra serie!
   Jag hade en riktigt rolig onsdagskväll vill jag lova. Synd att det inte är halva priset oftare:P

Kommentarer
Postat av: lina

vilken mattant var det?

kände han igen dig?

klart vi ses på måndag. jobbar till fyra och kirk till fem men efter det :D

2009-07-25 @ 10:48:53
URL: http://morotsoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0