Skönt att bli av med allt

Nu känner jag mig så fri! Idag i skolan hade jag först svenska B nationella muntligt och det kändes faktiskt rätt bra. Jag pratde om äkta vänskap. Men gu vad nervös jag var. Alla i klassen fick skriva positiv och negativ kritik om vad de tyckte. Jag fick mycket positiv kritik och inte alls mycket negativ. Det ända var väl att jag hade lite upprepningar och att man hörde mina klackar när jag rörde på mig. Haha, så n vet ni det, tänk på skoval när ni ska hålla tal.

Efter talet hade vi 15 miniters paus sen var det religionsprov. Gick förvånadsvärt bra vilket käns så härligt. Nu är allt över. I alla fall nästan. Det är i alla fall inte stressigt längre. Får hoppas att det är det min ständiga huvudvärk beror på.

Måste även tillägga att Kents nya album "Röd" är underbart. Hoppas på konsert snart!
Svarta linjer - Kent

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi har samma favoritlåt på skivan :) Visst är Röd helt makalöst bra <3 Ska se dem i vår, rättare sagt den 19/3 i GBG.

Ha en fin kväll.

2009-11-09 @ 18:33:46
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gud vad skönt :) haha, jag tänkte inte alls på dina klackar! :D

2009-11-09 @ 22:13:47
Postat av: Julia tb

SV: Okej, gud vad skönt att känna sig fri från allt!:) Här är det tvärtom, jag har flera prov den här veckan varav ett jättestort och jag vet inte alls hur jag ska få ihop det här.... Jaja, jag ska kämpa på iallfall;D

Men precis, det är skönt att det inte är så långt kvar till jul!



Igår var jag mest i skolan och pluggade:) Ha en underbar tisdag idag! Många kramar<3

2009-11-10 @ 06:29:11
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: Sari

Så skönt att ha saker avklarat, hihi.. måste bara fnissa lite åt det där med klackarna =)

2009-11-10 @ 08:13:08
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: linda

lilla gumman . nu har du misstolkat mig.:P bytte ju datum förut. skrev ju det i sms. lördag den 21:e menade jag då :P hehe <3

2009-11-10 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0