Modehuset

Jag har äntligen höstlov. Kommer spendera en hel del tid på jobbet så att jag får ihop lite pengar till Ullared.
I fredags öppnade Modehuset så jag och Becca var där och shoppade lite. Det var en massa olika erbjudanden och rabatter så dyrt blev det inte. Jag köpte ett långt linne med nitar, tre par trosor, två nagellack, två armband, en paljettväska och rosa bandet. Egentligen var det väl inte så många nya affärer, men Cubus, Skopunkten och Din sko var väl de nya som var intressanta. På kvällen blev det en oplanerad utgång. Härlig förfest hos Vickan, sen sjösjukan. Skulle vidare till Palace men så blev det inte. Hade i alla fall en toppendag.

I går mådde jag väl däremot inte lika bra. Vaknade tidigt och kände hur bakfyllan trängde sig på. Lång länge i sängen och släglodde på Kvateret skatan innan jag somnade om. Runt tretiden stack jag och Emelie till Burger king och åt lite bakismat innan vi började jobba. Jag hann gå en liten runda på Modehuset den timmen jag hade kvar innan jag skulle jobba. Kan tänka mig att jag såg ut som en zombie i grå mjukisbyxor och en loka i handen. Hittade i alla fall en supersöt väska för 129kr som killen i kassan slog in fel till 69kr, ett kap. Sen hittade jag en supersnygg skjorta till älskling. Hoppas han blir glad:)

Idag har jag jobbat från 13-19. Skulle ha jobbat ända till 21 men som tur var fick jag sluta tidigare. Helt slut är jag. Eftersom modehuset har öppnat precis bredvid oss är det kaos på dagarna. Vet inte hur jag kommer orka alla dessa timmar jag ska ägna där under lovet:P




Kommentarer
Postat av: Emilia

Nästa vecka blir superbra <3

Jag också köpt ett sånt där linne, hih :D

2009-10-26 @ 13:16:09
URL: http://emilia-n.blogspot.com
Postat av: louize

härligt med lov.

2009-11-01 @ 19:04:28
URL: http://pappasflickalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0