Flickan som lekte med elden


Trots att jag är sjuk så kunde jag och Gustav gå på bio igår. Vi såg "Flickan som lekte med elden". Den var bra, jag fattar inte varför alla snackar om att den är dålig? Jag gillade den verkligen men okej att slutet var lite orealistiskt. Och okej att den inte är som den första filmen, men den är svår att slå.
Har ni sett den och har en åsikt?:)

Jag sa ju i torsdags att jag skulle lägga ut bilder på det jag köpte på fredagen, men eftersom det var då jag blev sjuk så blev det ju inte av. Men här är den långa gosiga polotröjan i alla fall. Jag är mycket nöjd med den. Supersnygg till ett par leggings och stövletter.

Nu ska jag gå och väcka Gustav - sjusovaren ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0