Love at first glow

Vad glad jag blir att ni är så positiva till mina armband och att några är intresserade av att köpa dom! Ni är för gulliga.

Idag var det jobbigt att ta sig upp, även att jag hade sovmorgon. Men det börjar faktiskt bli mörkare på mornarna nu. Kan bara föreställa mig hur det kommer bli om några veckor. Men på ett sätt känner jag ändå en liten längtan till vintern. Efter en dryg men inte allt för lång dag i skolan åkte jag till jobbet och jobbade till 21. Nu är jag hemma och sitter och målar naglarna och försöker skriva ner lite mediaidéer i mitt worddokument. Det står rätt still.

Igår klickade jag mig in på Bellme och såg att de sålde Jennifer Lopez parfym "Love at first glow" 50ml för endast 165 kr. Det blev ett köp vill jag lova! Den parfymen är så hilma god och nu fick jag ju den til ett kanonpris. I och för sig kanske det var onödigt eftersom jag har typ 20 olika parfymer, men ett kap är alltid ett kap. Nu längtar jag till att den ska droppa ner i brevlådan!

Nu ska jag strunta i medialäxan och sätta mig och göra ett nytt armband istället som jag ska ha till morgondagens outfit:)

Kommentarer
Postat av: B L O N D i N A

själv föredrar jag jessica simpsons, mmmmums! :D



sv: åh tack söto!

2009-09-14 @ 22:34:47
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: amanda

Hehe jo, dom har böjat sälja såna där nu =)

2009-09-15 @ 17:11:18
URL: http://amanddis.blogg.se/
Postat av: lisa

ja, att de är fina!:)

åhtack vilket tips:)! jag ska åka dirr till makeupstore och fixa mig en guldögonskugga:)!

2009-09-15 @ 18:47:24
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0