Becca&Nina-dag

Vilken bra dag! Det började med sovmorgon, i och för sig försov jag mig lite, men det gick bra i alla fall. Dagens start var teater på Byteatern. Helt okej föreställning för mig som inte tycker att b-teater är någon höjdare. Efter detta stack vi till skolan och åt julbord. Som vanligt inte så gott, men jag såg ljuset i det svarta hålet - Julmusten. Sedan blev det redovisning i engelska. Äsch, jag gjorde väl inte bra ifrån mig, men det är över nu:)
   Efter skolan träffade jag Becca. Vi gick länge på stan och jag shoppade en massa julklappar. Bland annat hittade jag alla klappar till Gustav. Yes! Sen tog vi en fika på det "nya" caféet på baronens övervåning, Nilssons. Latte och ostmacka (med typ ananas i?) Riktigt gott i alla fall. Som vanligt satt vi nästan allderles för länge och pratade. Haha men åh vad det är härligt!:)
   På kvällen tog vi oss till simhallen för att träna. Det blev motionssim med tanterna. Man kom verkligen in i gänget så att säga, och kände gemenskap. Haha. Många längder, sen bubbelpool med stirrande fjortisar. Sånt gillar vi;)



Haha, vi har också varit små en gång i tiden (a)


Förresten så drömde jag att jag var en liten tomtenisse i natt. Sött.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det låter bra :) själv har jag inte alls bestämmt mig vad jag ska göra :D

2008-12-13 @ 21:29:27
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

haha aat du va en tomtenisse? hahaha :D



sv: jag vet faktist inte, pengarna til min klänning har mina bröder snott och jag kommer antagligen inte få tillbaka dom :(( så de blir ingen nyårsklänning för mig... duda?

2008-12-14 @ 15:15:19
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-14 @ 15:27:20
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0