Gossip girl

En dag tillbringar man inte åt att läsa, det är inte normalt. Jag hatar att läsa. Jag lånade i alla fall boken av Karin idag eftersom vi måste läsa en engelskabok till nästa vecka i skolan för att sedan ha en muntlig redovisning om den. Har läst och har bara 75 sidor kvar nu. Det är nice. Men det är inte det ända jag måste fokusera på just nu. Matte C nationella närmar sig. Det känns inte allt för bra, så annars i veckan får jag lägga tid på det med.

Idag efter skolan köpte jag 3 julklappar till. Det är härligt när man känner hur julkänslan kommer allt närmre och närmre. Kom förövrigt på en eventuell julklapp till Gustav idag med. Tror att han är det största problemet när det gäller mina julklappsköp. Det står helt still med fantasin. Och varje kille jag frågar vad de vill ha så har de inte en aning. Så utav vem får man idéerna om inte en kille?

Vidare till boken, teet och kakorna.
Hörs så fort jag får tid.   xoxo
Ni vet att ni älskar mig
/Nina

Kommentarer
Postat av: Korven

ibland funkar det, ibland inte

2008-12-02 @ 20:14:17
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Anonym

XOXO, hahahhahaa

kul

2008-12-04 @ 11:02:41
URL: http://morotsoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0