Kent

Jag har hittat den. Årets julklapp till Kentälskare. Till mig själv med andra ord.
En box från 91-08 med alla 15 utgivna skivor med 28 bonusspår, 15 tidigare outgivna låtar och en livelåt från Eskilstuna. Men även en 96sidig bok med intervju av Jan Gradvall, privata bilder, turnéhistorik och låttexter.
Gah, mums!

Låter det inte helt underbart? Jag satt och studsade i soffan när reklamen kom och mamma slängde ur sig "Han tycker inte jag är något vidare bra". Haha, herregud, då har man koll när man tror att det är en han.

Ginza 399:-  Högst upp på min önskelista i år ♥



Kommentarer
Postat av: Korven

91-08. Det är ju förfan hela vårt liv.



coolt

2008-12-08 @ 22:59:50
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: J

naajs :) ÄR dom bra live ? för jag har hört att dom suger ibland, :/

Spelar dom på festivaler må tro?:D

2008-12-21 @ 12:48:00
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0