Tandis

Lite läskigt är det i alla fall. Tandläkaren idag. Jag är alltid lika nervös. Tänk om tandläkaren vid namn Jhonny fastnar i min mun med hans hand eller hans läskliga verktyg. Usch jag ryser. Och det värsta, tänk om jag har hål. Men det kommer nog gå bra. Det har det gjort innan ialla fall.

Innan jag sticker till tandis så blir det en snabbtitt på stan med. Hoppas att saken jag tänkt köpa till Gustav finns kvar bara. På kvällen blir det matte, matte och ännu mera matte. Jag måste få Vg på nationella C. Men hur ska det gå till?

Kommentarer
Postat av: linda

haha jag ska va lucia då iaf. nårra andra dom andra dagarna. =) men roligt att va det på slottet iaf =D kommer du??? =)



haha min förra tandiis va så jävla snygg att jag ville inte sitta i den där stolen p g a det :P

2008-12-04 @ 21:13:33
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0