Tisdag

Imorgon är det matte c nationella. Usch, jag är nervös, hur kommer det gå? Jag pallar verkligeninte plugga mer nu. Jag tog en paus och träffade Linda istället och snart ska vi vidare till sporthallen och kolla på när Jens spelar basketmatch. Det blir väl till att plugga vidare med matten sen när jag kommer hem igen, och sen måste jag bli klar med engelskan. Men snälla, kan inte allt bara ta slut?

Efter skolan imorgon blir det Kosta julmarknad med Gustav, Lena och mormor. Det ska bli kul och mys. Skönt att koppla bort tankarna från allt plugg. På fredag blir det fest också. Det låter bra, bara att jag ska jobba kl10 dagen efter:P Haha, men jag lyckas alltid.

Kommentarer
Postat av: Korven

just nu ser man inget ljus i tunneln.. lycka till imrogon!

2008-12-09 @ 21:58:37
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0