Ögonfransar

Lösögonfransar, en detalj som kan göra hela din outfit ett snäpp snyggare. Det är verkligen så. Men du måste hitta tekniken och det speciella märket. Eller det beror ju precis på hur du vill ha dom. Jag har testa några märken, bland annat HM's och Depend's. Jag tycker faktiskt inte att några utav dom har varit riktigt bra. För att få ett snyggt och verkligt resultat får lösögonfransarna inte vara allt för långa eftersom dom oftast är så glesa. Själv har jag bara testat de fransar som sitter "på rad", men det finns ju även små "knippen" för att få ett bättre resultat, trots detta använder jag helst de andra eftersom de är enklare att ta på själv.
   Jag var på stan i går och hittade ett kit med ett par fransar och en mascara med märket Dior. Underbart snygga. Inte för långa och även lite tätare som ger mer kontrast och ett snyggare intryck.Tyvärr var priset 410 kr som var lite för dyrt för mig när jag bara var ute efter ögonfransarna.
Någon som vet några snygga till överkomligt pris?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kryolan har bra och billiga finns att beställa ifrån gbg och stockholm, och make up store har bra fransar och lim, limmet kostar runt 80 kr men är väldigt bra.

2009-01-04 @ 10:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0