Svart

Så länge jag kan minnas så har jag varit en människa som klär i svart, som alltid köper kläder i svart. Frågan är om jag är deprimerad eller om jag bara gillar färgen. Jag tror knappt att jag själv kan svara på den frågan. Den sista tiden har jag gjort mycker för att undvika att inhandla svarta kläder. Har det funnits en snygg tröja har jag oftast köpt den i samma modell med annan färg som är snäppet fulare. Okej, är det normalt? Inte vet jag, men min garderob ser inte ut som en vinternatt nu mera i alla fall, mer som en påse Gott & Blandat :) Och det gör mig glad, färgglada kläder köps när man mår bra.
   Idag blev det en tripp på stan ett tag. Jag var sugen på att köpa något bara. Efter en stund stod jag där med påsar i händerna. Ett midjeskärp, 2 bastshirtar och en uringad cardigan. Men vad hände? Jo jag lyckades köpa allt i svart! Håller jag på att bli deprimerad av den mörka vindern kanske, eller är det bara att jag inte kan vara utan min älsklingsfärg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0