Daddy

Jag hade verkligen kul när jag kom hem från jobbet igår:P Klockan hade blivit rätt mycket och jag gick upp till rummet och satte mig vid datorn. Då ville pappa att jag skulle gå ner och kolla på "Fredag hela veckan" med honom, så då gjorde jag det i stället. Och fan vad vi garvade, så jävla kul var det. Sen drack vi kaffe och åt min morotskaka. Underbart god, som vanligt. Pratade en massa om allt från film till tradera.com. Länge sen jag hade en sån stund med min far. Fler far- och dotterkvällar tack ;D

Kommentarer
Postat av: LINDA A. NORDSTRÖM

då får du berätta för mig vad OTH är (A) hahahahha

2008-10-04 @ 12:33:19
URL: http://lindanordstrom.blogg.se/
Postat av: Korven

det är mysigt när det funkar med daddyn :)

2008-10-04 @ 18:25:56
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: kaka

LEFFE IS THE SHIT!

2008-10-05 @ 14:37:52
Postat av: kricken

det är dom stunderna då man är så jävla avslappnad, och harmonisk. Jag älskar att älska pappa

2008-10-06 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0