Dricka till den? -Bacon :)

När man jobbar på Burger King så kan man vara med om rätt konstiga gäster;)
Idag i DT:n (driven) så säger Becca till gästen...
- Välkommen till Burger king, det går bra att beställa.
- Jaha, jag vill ha en sån där Angus.
- Och dricka till den?
- Bacon :)
Hahahah, alla med headset asgarvar medans gästen skäms och skrattandes försöker förklara sig med att hon inte ville ha bacon på sin burgare.

En annan kille i DT:n säger bestämt:
- Hejsan, jag skulle vilja ha två cheeseburgare med bröd :)
Även då börjar vi asgarva. Var han tvungen att säga bröd? Som om vi bara skulle givit honom en köttbit med ost på annars då eller?:P

Jag hann även skämma ut mig lite med i DT:n. En gäst frågade vad det var på en viss hamburgare och jag skulle vara duktig och förklara. Saken var bara den att när jag hade förklarat i mitt headset så glömde jag trycka på avknappen så jag gick runt i typ en minut och snackade med alla andra på jobbet. Mannen blev typ irriterad och skrek "Vad håller ni på med där inne?!?!" Först då märkte vi att det var jag som var länken till problemet (a). När jag väl skulle dela ut maten till mannen så skrattade han bara och tyckte jag var rolig:P

Så kan det vara en dag på BK. Och skämten blir inte tråkigare för att man är trött efter åtta timmars jobb vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0