Fika med Becca

Fika med underbara kompisar är alltid lika uppskattat! Idag träffade jag Becca. Föst gick vi ner på HM så att jag kunde köpa den svarta tröjan som jag snackade om igår, sen några örhängen:P Fortsatte vidare till Corner. Beställde en latte och en snickerskaka. Sen satt vi där hur länge som helst och snackade och garavde. Det är så himla kul när man inte träffat en person på länge och sen har man tusen saker att prata om så att man aldrig håller käften. Blandade dofter på cafét  måste jag även tillägga. Herregud, först kommer lukten av en kebabtallrik och nästa stund lyfter en 25årig kille 4meter bort, på armen och lukten av pubertetsvett kommer som en våg studsandes emot oss, helt otroligt. Det händer alltid oss bara för att vi är så känsliga :P Efter våran pratstund träffade vi Tj och följde med honom till Donkan. Tog en till latte. Hann även med en snabbtitt på Gina. Nu är frågan om det blir fest med Tj, Becca och Gustav imorgon eller inte. Annars blir det i alla fall OTH-nötning hos Gustav. Skönt att veckan snart är över, och snart är det lov!

Denna veckan har varit övervägande bra! Och då måste jag ju tillägga att jag fick endast 1 fel på fysikprovet som vi fick tillbaks idag :D

Kommentarer
Postat av: Korven

GRATTIS NINA :D

2008-10-09 @ 21:26:47
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: LINDA A. NORDSTRÖM

oh nej :D



det visste jag inte...

jag har tyvärr inte lika fint hår på senare dagar.. mera tänger, mera smet i huvudet gör håret slitet.



crybaby*

2008-10-10 @ 14:32:38
URL: http://lindanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0