Lånekläder?

Det gick knappt en dag med att tänka på min ekonomi som jag inte ville föstöra. Igår gick jag på stan och vipps så hade jag en tröja och ett linne i påsen. Det är omöjligt att få det att ta slut. Men i och för sig var det en tröja som jag verkligen gillade som jag haft en likadan innan, men som det blev fläckar på. Och linnet blir perfekt för min utgång till Bistro bar på torsdag.
   Varför finns det inte lånekläder? Eller finns det? Typ som man lånar för en helg eller något. Ja jag vet att det finns så med finare klänningar och så, men liksom som kläder från vilken affär som helst, som man kan ha för en utekväll eller bara något extra för vardags. Det skulle vara så himla bra. Att kunna låna en tröja för en liten summa pengar och sen typ när de kläderna inte var lika inne längre så kunde de finnas på utförsäljning, som typ second hand. Jag tror att jag har kommit på en bra lösning till överkonsumering:)


          Mitt skrynkliga linne :)

Kommentarer
Postat av: Korven

Klart det finns... Den affären heter "låna av dina vänner" och är (oftast, om din kompis inte är sjukt snål då..) gratis ;)

2008-10-19 @ 19:10:54
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Louise

Vart köpte du linnet?:)

2008-10-29 @ 10:20:06
URL: http://raatio.blogg.se/
Postat av: Helena

ja, det skulle ju vara jätte bra om de fanns :D

2008-11-09 @ 17:19:39
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0