OC-mys

Det blev en dag med tjejerna. Lika mysigt som vanligt tycker jag. Vi gjorde egen pizza som blev otroligt god, sen kladdkaka, te och latte. Jag hade hunnit med att göra lite chokladbollar hemma hos mig med. Till och med joll-o serverades, men det var faktiskt ingen hit, men kul att ha smakat. Allt detta och en massa OC! Underbart. Men som de flesta tycker, så håller jag med om att säsong 1&2 klassar ut 3an och förmodligen 4an också. Vi hann se 8 avsnitt och inte en tår fälldes för min del. Okej att det någon gång var lite sorgligt, men det går ju inte att jämföra med de tidigare säsongerna. Blir lite rörigt också när det var ett tag man kollade på Oc sist och nu är helt inne i OTH. :P Tack tjejer, snart igen!





Jag säger bara, Ben Kunde ;)

Kommentarer
Postat av: ben kunde...

...inte valt en bättre bild? :D

2008-10-31 @ 13:26:30
Postat av: linda

Benjamin McKenzie ska det va :D <3<3<3<3<3

2008-10-31 @ 19:23:45
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/
Postat av: ben kunde

Synd att han inte kunde, hela tiden:D men gutt var det........ ost

2008-10-31 @ 23:45:46
Postat av: B L O N D I N A

egenbakad pizza <3

2008-11-05 @ 12:47:35
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0