Onsdag

En glad dag.
Kom hem från skolan och i trädgården är de söta kattungarna igen. Alla 3 + deras söta mamma. GOS.
   Det blev inte en kort promenad med Karin idag inte. Vi gick runt i lilla Kalmar i hela två timmar och pratade konstant. Ett klart tecken på att man ses för sällan. Vi kom bland annat in på att vi skulle ha vår 18årsfest tillsammans. Fan vad kul, redan börjat småplanera lite.
   Imorgon blir det en kort skoldag, sen fika med Becca och möjligtvis en runda på stan. Funderar på att köpa en sån där snygg baströja med trekvartsärm i svart också. Har den redan i vitt, rosa och lila. Sen hoppas jag på något snyggt smycke också.

Ps. Mina naglar blev vinröda efter långt färgval. Snyggt!
Jag har även fått mitt nya Oriflamesmink. Den här gången hade jag skickat efter en mascara och en duoögonskugga. Mascaran var till och med bättre än väntat, men ögonskuggan vad underbar. Guld/skogsgrön. Passar perfekt till mina ögon och mitt hår. Mums på att´.










Kommentarer
Postat av: korven

ååååååååååååååh jag saknar min guldögonskugga, valdigt party-party :)



Duktigt med att promenixa 2 timmar helt frivilligt..!



Ja Rihanna blir bara bättre och bättre i mina ögon ( hatade henne först..)

2008-10-09 @ 13:09:11
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är oriflame bra?

2008-10-13 @ 20:43:57
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0