Shoppingstoppshjälp?

Jag blir lite småsur på mig. Okej att jag har pengar över eftersom jag jobbar, men måste jag vilja ha allt som går att köpa? Just nu känner jag inte att jag har lust att slänga iväg så mycket pengar på allt. Jag vill kunna spara lite till andra tillfällen som Sthlm och Ullared. Vad jag vill ha nu är en massa saker från tradera, bland annat en väska och ett par örhängen. Jag har även äntligen hittat en gammal escadaparfym på en internetsida som inte går att köpa i affären längre som jag verkligen vill ha, och den är nog mitt största måste!! En utav mina nyaste tröjor fick fettfläckar på sig härom dagen, så det måste ju inhandlas en ny. Listan efter detta är lång. Vad gör jag för att stoppa mig? Och säg inte att jag ska sluta köpa något alls på ett tag, för det funkar inte, det gör mig bara deprimerad :P
Är det någon som kan tipsa om något bra?:)

Kommentarer
Postat av: Korven

Så här jag jag:



Nu t.e.x VET jag att jag ska till England snart, och du ska tydligen också iväg ser jag.. När du står där och överväger att köpa något du är lite osäker på.

Tänk då på känslan i Stockholm när du inte har några pengar.. Mycket värre!



Idag ville jag köpa ett par skor, men kände "NÄÄÄ, det kan jag få massvis för om två veckor"..



lycka tiiiiiiiiiiill <3

2008-10-16 @ 23:07:53
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0