Garnier pure 3 in 1

Dagens tips är Gariner pure 3 in 1.

Detta är en produkt som kan användas till både ansiktstvätt, scrub och mask. Jag har tidigare använt mig utav andra produkter i serien och har verkligen varit helnöjd. Just den här ansiktstvätten passar dig som har fet eller blandad hy som lätt får finnar. Mikropartiklarna rengör på djupet och får därför dina promaskar att bli färre, och du får en renare och fräschare hy efter bara en tvätt. Använder du denna i några veckor märker du garanterat resultat då din hy blir mjukare, mattare, fettet i huden minskar och dina finnar och pormaskar blir som bortblåsta. Jag märkte det efter bara ett par gånger!

Andra saker som är positiva med Pure 3 in 1, är att den inte är testad på djur och att priset är väldigt bra, bara runt 80kr! Till skillnad från andra produkter jag har använt så känns det som huden verkligen jobbar efter att man tvättat den. Som om det sköjls med mentol. En riktigt frisk känsla.

Användning
Ansiktstvätt: Varje dag - massera in krämen på fuktigt ansikte och skölj med varmt vatten.
Ansiktsscrub: Varje dag - massera in krämen i cirkelrörelser på fuktigt ansikte ett litet längre tag än när du bara tvättar det. Skölj sedan av med varmt vatten.
Ansiktsmask: 2-3 ggr i veckan. Applicera i ansiktet (undvik ögonen) och låt det sedan verka i 3 minuter. Skölj sedan av med varmt vatten.

Kommentarer
Postat av: Louise - Vinn ett snyggt peacarmband hos mig!

Godkväll!

haft en bra lördag?



Sov gott

2009-04-05 @ 00:23:10
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

tydligt skrivet =)



vad händer idag, söndag? puss.

2009-04-05 @ 14:30:54
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Anonym

det låter ju bra :)

2009-04-05 @ 17:22:09
URL: http://www.theresedamberg.se/
Postat av: Anonym

låter som värsta reklamen. haha

2009-04-05 @ 19:29:07
URL: http://morotsoppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag menade bara att jag tycker det lät proffsigt.

2009-04-05 @ 21:16:09
Postat av: Louise - Tävling

Goddag!

ja hade en slapp lördag, va o shoppade sen blev de lugnt i soffan till robinsson :)

Göra idag då? har du påsklov?

2009-04-06 @ 13:24:59
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vart kan man köpa den?

2010-05-27 @ 14:08:10
Postat av: Vicky

Var kan man köpa produkten? :)

2010-06-04 @ 13:59:14
Postat av: daniella

tar produkten bort om man har tex puder eller foundation på sig ?

2010-09-25 @ 00:23:26
Postat av: Alice

Vart kan man köpa den ? :)

2011-07-08 @ 09:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0