Min fredagskväll +drinktips

Vilken kul kväll det blev igår! Jag kom till festen runt halv 9. Då började jag blanda mina drinkar. Alla som fick smaka tyckde de var supergoda, så ni får receptet här nere.
   Runt 23 skjutsade Danne in mig till Vallen där jag träffade upp alla igen. Sen dansade vi hela kvällen. Jag träffade en massa kul folk som man inte sett på länge. Men det värsta var ju att en 40åring stalkade mig. Jag bara undrar varför han är där? Han kan åtminstonde gå dit när det är 22+, inte 18. Han förstod tydligen inte första gången jag sa nej till att dansa sista låten med honom, så någon minut senare letade han upp mig och frågade igen. Haha, usch jag höll på att skratta ner mig :P
   Jag hade i alla fall en riktigt härlig kväll!


Här är mitt recept på min goda drink:
  • Mjölk
  • Baileys
  • Mixade blåbär och hallon
  • Vaniljpulver (som oboy, fast vanilj)
 Blanda ihop allt i den mängd du tycker passar dig. Supergott, nästan som en milkshake. Tyvärr är det inget man kan dricka en hel kväll då det är väldigt sött. Men prova tycker jag verkligen ni ska göra :)


Kommentarer
Postat av: maddiiiish

jag går 2an :)



igår var jag ute med massa polare, ikv ska jag fira en killkompis som fyller 18 :)

sjdå?

2009-08-22 @ 14:25:55
URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N E

Gud vad roligt att du läste allt! :D Hoppades på att någon skulle orka det, men trodde inte riktigt på att det skulle bli så haha :)



Ja, jag gillade också det programmet! :D Ja, alltså Johan berättade att han gjorde det för sina vänner, för att de skulle ha någonting att skratta åt. Och så var det ju med Hugo också, de båda gjorde det bara för att de hade slått vad med sina vänner.

Och kan tippa på att det inte bara var de i programmet som tänkte sådär .. :O



Jag var helt beroende av det programmet! :D

Ja, skit sköna killar, verkligen :)

KRAM!

2009-08-22 @ 14:37:34
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Kajjan

Det var verkligen jättekul trots att jag inte riktigt har koll på allt som hände. Har fortfarande inte riktigt rest mig ur soffan, men ska väl snart kravla bort och städa. Det blir nog mindre kul.



Du var sjukt snygg och drinken sjukt god. Och bilderna, de vill jag ha! :)

2009-08-22 @ 17:14:28
URL: http://kajsalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0