Om julafton

Jag fick en ganska bra julafton. Fast jag kan inte mer än säga att det är överskattat. I alla fall nu när man inte är barn längre. Men det var god mat och vi hade roligt med vårat paketspel. Sen fick jag många fina paket av alla. Bland annat var det lakan, sådana som man sover i på hotell i svart och vitt. Så sjukt sköna. Sen fick jag DKNY fresh blossom, frisörshampo och balsam, hårinpackning, pengar, mjukisdress, ansiktscreme, resenäccesär, t-shirt, morgontofflor och presentkort. Bara saker jag verkligen ville ha. Härligt! nu har jag allt utom min kära iPhone, så på måndag blir det in till stan och kolla på en och förhoppningsvis blir det ett köp :D och blir det köp så ska jag även skicka efter ett sånt här fint skal. Undra bara i vilken färg?


Kommentarer
Postat av: Julia

Det ljusrosa var väldigt sött måste jag säga, fast jag gillar egentligen svart bäst i vanliga fall :)

2009-12-26 @ 20:39:03
Postat av: Anonym

Vart hittar du dem? Det ljusrosa var grymt!

2009-12-27 @ 10:08:50
Postat av: hilda

åhh fett snygga skal!! :D

2010-01-17 @ 12:36:54
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0