Minijul

Igår hade jag och älsklingen minijulafton:) Vi kollade på OC och lagade potatisgratäng med lövbiff. Sen blev det julklappsutdelning. Jag fick en superfin tjocktröja och massagekort och olja till det. Så himla gulligt, så nu ska jag få en massa massage. Sen ska jag få något mer som inte hade kommit med posten än (a). Av mig fick han en t-shirt, parfym och tillhörande deo, ett örngott med oss på och sen en speciell choklad som man ska göra varm chokladmjölk av.  Vi smakade den sen och gu vad mums det var. Jag hade en jättemysig kväll med älsklingen. Senare kom hans mamma hem och då fick jag paket av henne också. En ögonskugga med fyra färger, ett puder och två läppglans. Hur kunde jag hitta en så fin familj?!


Ikväll är jag hos Emelie. Snart blir det pizza och Bingolotto. Haha, jag har ställt in mig på att vinna något. Sen imorgonbitti så blir det min och Karins årliga tradition att gå till kyrkan. jag hoppas på en mysig jul och än så länge tycker jag att det verkar bli så också:)

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Lena Olofsson

God fortsättning!

Det är jag som haft tur och fått in just dig i familjen!



kram Lena

2009-12-26 @ 12:10:41
Postat av: Lena Olofsson

Glömde ju det viktigaste! Tack så jättemycket för det fina armbandet jag fick av dig i julklapp. Att få något som någon gjort själv är det absolut bästa man kan få. kram

2009-12-26 @ 12:12:10
Postat av: emelie

men du vann inget men det gjorde jag och nu bli det ju revansch :)

2009-12-30 @ 01:00:35
Postat av: Nina

SV: Haha, ja ikväll ska jag i alla fall vinna :D Tacos då?:D

2009-12-30 @ 11:14:51
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0