Från strand till krog

Idag blev det en stranddag med Johanna. Tyvärr blev det inte Öland som vi hade tänkt men vi åkte till Flundran istället och det var minst lika mysigt. Mycket sol och skönt i vattnet. Jag badade två gånger. När man väl gjort sitt första dopp för året så är det ingenting att bada, bara superskönt.
  Ikväll drar jag, Johanna och Emma ut någonstan för att ta en drink. En av de nya klänningarna har åkt på och lite smink. Jag testade en ny somrig himmelsblå färg till ögonen som jag blandade från min palett. Det blev rätt snyggt faktiskt. Eller hur?

 


Kommentarer
Postat av: linda

Jag suger på det där med ögonskugga det gör då inte du. Mycket nice baby!

Klart vi ska leka. Du har lekt kurragömma allt för länge :O :P <3

2009-07-03 @ 16:45:17
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/
Postat av: linda

Jag suger på det där med ögonskugga det gör då inte du. Mycket nice baby!

Klart vi ska leka. Du har lekt kurragömma allt för länge :O :P <3

2009-07-03 @ 16:46:03
Postat av: Jonas Storm

Har ny design på min blogg :)... Check it out :P!!!

2009-07-04 @ 20:03:10
URL: http://jonasstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0