En galen kväll

Vilken otrolig kväll.
Det blev som sagt middag hemma hos mig igår. Mot kvällen ändrade sig planerna så vi åkte till Ebba och förfestade istället. Där var Jenni också. Med vin och naturgodis fick vi det väldigt trevligt.
  Efter 10 stack jag in till stan för att möta upp Karin. Vi gick in på vallen för att få en stämpel, sen gick vi till KM en sväng. Vi tog en Rosa pantern och snackade lite med David och Jonte mfl. Under vår vistelse på KM säger Karin helt plötsligt...
- Jag har 7 kondomer i väskan!
- Eh, varför då? Frågar jag och skrattar
- Natten kan bli lång ;)
HAHAHA, Du är underbar bästis!

Efter KM stack vi in till Vallen igen. OTROLIGT mycket folk, det vill säga att det var sjuuukt roligt där inne. Vi träffade Karins kusin och hans kompisar som vi stod mycket med i baren, sen kom Ida förbi och mina jobbarkompisar (som förövrigt räddade mig från en äcklig mäniska, TACK!)

Sen festade vi natten lång och kom hem med en främling på pakethållaren och pommes i cykelkorgen. Som sagt, natten var sjuk på alla sätt, och inget kunde förstöra den. Klart Vallens bästa kväll!

Kommentarer
Postat av: kakan!

hahahahahahaha allt du skrev var klockrent! Som jag skrattat åt allt idag när jag tänker på det. Lätt vallens bästa kväll! VI ÄR BÄST!!!!

2009-06-11 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0