Matte D

I morgon är det nationellt prov i matte D. Lite läskigt är det eftersom jag inte har en aning om hur det ska gå. Idag har jag i alla fall suttit och övat ett tag, så jag hoppas att det ger resultat. Det som är dumt är att vi har så mycket som ska göras klart i alla ämnen att man inte kan satsa fullt ut på ett. Därför har det blivit som det har med matten. Jag får hoppas att jag klarar det i alla fall.
  På idrotten idag blev det till att springa ängörundan, det alla hatar. Usch! Men mot alla odds så fick jag faktiskt bättre tid än vad jag sprungit på de andra gångerna, vilket är nice. Men gu vad varmt det var, solen stekte verkligen. Men varför klaga, det spöregnade förra idrottslektionen (då förövrigt ALLA skolkade).

Idag kom nya Hm-katalogen. Åh vad fina saker jag hittade, så nu blev jag sugen på att åka in till stan och shoppa loss. Om jag inte har fullt upp på fredag så blir det dagens nöje, plus en (förhoppningsvis) utgång på kvällen.

Tillbaka till pluggandet!

Kommentarer
Postat av: korven

lycka till min älskade vän!

2009-05-13 @ 23:01:48
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vart ska du om du ska ut? :)

2009-05-14 @ 20:15:09
URL: http://emilia-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0