SPA-helg med Gustav

Jättetrevligt hemma hos Johanna igår! Åt, drack vin, kladdkaka till efterrätt och en massa trevligt folk:)

Idag bär det äntligen iväg på SPA. Jag och Gustav hade egentligen tänkt att åka på det som ettårsfirande i somras, men eftersom vi inte var 18 så fick man inte bo där utan målsman. Då bestämde vi att vi skulle ge det till varandra i 18årspresent, och så blev det. Nu har vi båda fyllt år för ett tag sen och tiden är inne. Det blir en helg på SPA i Ronneby brunn. Det passade ju bra att det blev den här helgen också eftersom vi hade 20 månader igår.
  Det ska bli helt underbart och i vårat paketpris ingår: dubbelrum, ankomstkaffe, välkomstdrink, 2-rätters middag, frukostbuffé och fri entré till spa.

Uuuh, vi hörs på söndag;)


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas ni får det kul :D

2009-05-30 @ 18:55:05
Postat av: annica

hoppas ni får det unerbart ! <3

2009-05-31 @ 02:24:32
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: lulluh @ pea

länkar du mig så länkar jag dig :)

jag har ungefär 300 läsare per dag

2009-05-31 @ 12:55:58
URL: http://lallies.blogg.se/
Postat av: Nancy^

Hej:)

Fin blogg du har:)

Du och jag har samma efternamn..?

Och det finns inte många som heter sverkersson. Så jag skulle vilja veta om vi är släck på något sätt?

2009-07-03 @ 03:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0