MVG, körkort och restaurant

Idag var en dag som jag kände mig väldigt lycklig över att leva.
Den började med att jag fick sovmorgon och fick alltså sova ut. Skönt! När jag kom till skolan och varit där ett tag blev jag grymt nervös hur det skulle gå på Gustavs uppkörning. Jag mådde verkligen illa för att jag var så nervös, men sen hörde han av sig och berättade att han hade klarat det. Så nu har älsklingen äntligen körkort, Grattis!:)
  Efter den goda nyheten skulle jag och Sofie redovisa vårt historiaarbete och lustigt nog var jag inte nervös. Tror mycket  kan bero på att all nervositet försvann efter att jag fått veta att det hade gått bra för Gustav. Vi klarade oss bra i alla fall, näst intill manusfritt och vi kunde svara på alla omöljiga "Lindafrågor".  Det bästa var väl just att det ledde till ett MVG! Woho!
  På kvällen körde Gustav och hämtade mig, sen stack vi till Ginos med Emma och Stefan för att äta och fira lite. När vi stiger ur bilen kör någon förbi och skriker "Jag har stånd!". Jag, Gustav och Emma fnittrar till, sen drar Gustav i dörren för att gå in, men det var stängt. Då säger Stefan "Det var ju det han sa, att det var stängt". Haha, vi skrattade och förklarade hur det egentligen låt till. Sen åkte vi till Athena i stan istället.
  Mycket bra dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0