Lycklig

Från att ha blivit olycklig av att veta att Kentbiljetterna i Stockholm var slut, till att bli lycklig. Jag fick tag i en biljett! Jag ska alltså se dom i Stockholm på min 19-årsdag tillsammans med Kajsa och hennes kompis. Vilken underbar födelsedagspresent! Fast iofs, den var inte billig, jag fick ge 764 kronor för den då orginalpriset bara är 360. Men det är SÅ värt det. Jag har längtat och väntat så länge på att de ska göra konsert igen. De två tidigare jag har varit på har varit så oerhört bra att man varit helt till sig i flera dagar efter. Jag kan knappt tro att det är sant. Jag ska få se och höra de bästa, igen!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

man blir ju ännu gladare om man först tror att de är slut! :D

hoppas du får en fin kväll!

2009-11-11 @ 19:21:04
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: cicci

jaaaa man bara önskar att de ska vara sådär små även om hon är super cute nu också ;)

2009-11-12 @ 13:06:35
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0