En bra torsdag

Idag är det torsdag. Veckan har gått så fort. Den har swischat förbi på några sekunder. En anledning kan vara att jag var ledig från skolan i måndags. Varför går man inte alltid 4 dagar i skolan och 3 helg? Det skulle vara så mycket lättare.

Idag vaknade jag upp hos älskling och var förvånadsvärt pigg. Jag hade en lång dag i skolan framför mig med endast medialektioner, men jag klarade mig igenom dom rätt lindrigt om man bortser från Erica from America's lektion. Suck!

Efter skolan åkte jag in till stan, träffade Becca för att fika och shoppa lite. Jag hittade en lång vit polotröja, puder, läppglans, hårlotion och två par strumpbyxor i olika mönster. Nice. Vi satte oss på Café Nilsson och fikade. Beställde varsin "egengjord" macka och en latte. Mackan var ingen höjdare direkt. Relativt torr om jag säger så. Latten och sällskapet var däremot goodie:)

Runt 20.00 gick jag hem till Johanna och tittade på Twilight med brudarna. Det är vårt svenskaprojekt då vi ska läsa boken och jämföra med filmen bla. Mysigt med te, popcorn och gosig katt.

I morgon är det party som gäller. Förfesten börjar tidigt hos Johanna Sjöberg, sen runt 22.00 drar vi in till nya utestället och tar stämpel. Sen vidare mot Bistro som har halva priset i baren. Vår andra förfest ;) Det kommer bli grymt kul. Jag får väl se till att måla klart mina naglar nu.

Hinner jag visar jag mina köp imorgon:)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon.SKoj att du med ska till Ullared snart..alltid skoj att shoppa där..Hoppas att du får en skön fredag.kram

2009-09-25 @ 08:41:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: sadia

håller med, veckan har verkligen gått fort!

2009-09-25 @ 10:15:56
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0