Allt hemskickat

Idag slutade jag tidigt. Kom hem och kollade posten och såg att jag hade fått mina biobiljetter som jag har vunnit. Så det kanske blir bio med Gustav ikväll? Tog en runda med vovven som hem igen. Grannen kom in med mitt HM-paket som hon tydligen fått. Nice, äntligen får jag det. Inte för att kläderna går att använda nu i alla fall eftersom det är sommarkläder, men ändå. Jag är supernöjd med allt utom den vita blusen. Alldeles för stor och jag tror inte att den skulle bli bra i en normal storlek heller. Så den skickas tillbaks.

Igår fick jag även hem min Louis Vuitton plånbok jag vann på tradera. Så sjukt fin. Jag är verkligen nöjd. Jag har vunnit en klänning där med som jag hoppas dimper ner i brevlådan i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0